Μάρκος Σεφερλής - Η επίσημη εμφάνιση στο Mega: Όσα αποκάλυψε για το πρωινό

Μάρκος Σεφερλής


Με μια εμφάνιση στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του Mega, με τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο και τη Λίζα Δουκακάρου, o Μάρκος Σεφερλής και το Mega ανακοίνωσαν και επισήμως τη συνεργασία τους. 

Αρχικά, η Λίζα Δουκακάρου καλωσόρισε τον γνωστό ηθοποιό στην εκπομπή, αλλά και την οικογένεια του Mega, ενώ στη συνέχεια ανακοινώθηκε και επίσημα ότι ο Μάρκος Σεφερλής θα είναι ο νέος οικοδεσπότης της πρωινής ψυχαγωγικής ζώνης του σταθμού. Μάλιστα, όταν ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος ρώτησε τον Μάρκο Σεφερλή αν θα διακόψει τις θεατρικές παραστάσεις του λόγω του τηλεοπτικού του βήματος, εκείνος ξεκαθάρισε πως θα συνεχίσει και στο θέατρο τον ερχόμενο χειμώνα.

Για τη νέα αυτή εκπομπή, ο ίδιος είπε: «Σίγουρα δεν θα είναι μια εκπομπή με κείμενα, γιατί θα κάνω και ένα show στο Mega που θα είναι εβδομαδιαίο στο prime time και θα αφορά όλη την οικογένεια. Εκεί θα υπάρχουν κείμενα και σκετς. Η πρωινή εκπομπή θα έχει αστεία, που θα μου βγαίνουν εκείνη τη στιγμή. Αυτό έχω στο μυαλό μου. Στην ομάδα ρόλοι δεν θα δοθούν, δεν θα υπάρχει αυτό που υπάρχει σε όλα τα άλλα πρωινά: ο ρόλος του καλόύ και του κακού. Δεν χρειάζονται οι κακίες στην τηλεόραση. Θα βγούμε με καλή διάθεση, με χιούμορ. Δεν υπάρχει λόγος ο κόσμος να ακούει κακίες, πιο πολύ αγχώνεται». 

Σχετικά με τους συνεργάτες που θα βρίσκονται μαζί του στο νέο πρωινό του Mega, ο Μάρκος Σεφερλής είπε:«Ακούστηκαν διάφορα ότι έριξα πόρτα σε άτομα κλπ. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα προηγούμενα πρόσωπα, αλλά δεν μπορεί να ξεκινά ένα προϊόν καινούριο με πέντε δεδομένα. Ακόμα μιλάμε για το περιεχόμενο της εκπομπής, γι' αυτό το διαφορετικό που θέλουμε να παρουσιάσουμε. Είμαι ανοιχτός σε πρόσωπα που ήδη υπάρχουν (στον σταθμό). Δεν έχουμε φτάσει στο σημείο να προταθούν ονόματα ώστε να τα απορρίψω ή να πω πως δεν μου ταιριάζουν. όπως ήδη γράφτηκε. Η Ράνια Θρασκιά, που είναι φίλη, παρουσιάστρια και έχει κάνει εκπομπές, δεν έχει μιλήσει καν με το κανάλι. Τη ρώτησα και μου το είπε η ίδια. [...] Toν Δημήτρη Ουγγαρέζο τον έχω παρακολουθήσει. Έχει χιούμορ, είμαι σίγουρος πως θα με σεβαστεί σαν παρουσιαστή και σαν άτομο που κάνει χιούμορ. Ξέρω ότι είναι θαυμαστής μου, μου το ΄χει πει ο ίδιος. Πιστεύω ότι θα με ακολουθήσει στο χιούμορ μου. Δεν είμαι αντίθετος να είναι στην εκπομπή. Ίσως όχι στο ίδιο πάνελ και στον ίδιο ρόλο που βρισκόταν μέχρι σήμερα». 

Σχετικά με την παρουσία της συζύγου του, Έλενας Τσαβαλιά, στην εκπομπή συμπλήρωσε: «Νομίζω η Έλενα θα βρίσκεται μαζί μου. Όχι σαν συμπαρουσιάστρια. Αυτό που θέλει και το Mega είναι να υπάρχει στην εκπομπή, αλλά σε κάποια συγκεκριμένα θέματα. [...] Ακόμα και σε αυτό θα ξεφύγουμε. Με την Έλενα δεν λειτουργούμε σαν ζευγάρι ούτε στο θέατρο. Έχει το δικό της καμαρίνι, το δικό της κοινό. Δεν λειτουργούμε έτσι και δεν θέλουμε να δίνουμε αυτή την αίσθηση».
Share on Google Plus

About mitsos7

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου