Κατερίνα Λάσπα - Φωτογραφίζεται με μαγιό & αποκαλύπτει την ηλικία της

Κατερίνα Λάσπα

Η Κατερίνα Λάσπα πόζαρε με μαγιό για το εξώφυλλο του «ΕΓΩ! Weekly», αποκάλυψε την ηλικία της, ενώ αποκάλυψε τα τηλεοπτικά της σχέδια, αλλά και την αισθητική επέμβαση που έχει κάνει. 

Πριν από λίγες ημέρες είχες τα γενέθλιά σου. Ποια είναι η σχέση σου με το χρόνο;
Τα μαθηματικά παραμένουν μαθηματικά! Δεν θα ήταν ωστόσο κακό να επιστρέψω στα 20 μου ή να παραμείνω 32 ετών! Δεν με αγχώνει καθόλου ο χρόνος, αισθάνομαι σούπερ!

Αποκαλύπτεις την ηλικία σου;
Έκλεισα τα 40. Είναι τα δεύτερα -άντα της ανηφοριάς! Αναρωτιέμαι βέβαια τι σχέση μπορώ να έχω εγώ με αυτές τις δεκαετίες. Αισθάνομαι τουλάχιστον μία εικοσαετία μικρότερη.

Τι πιστεύεις ότι έφταιξε και σταμάτησε η πορεία σου στην τηλεόραση; Μετράς πέντε συμβόλαια που ακυρώθηκαν τελευταία στιγμή...
Και έχω μείνει δύο φορές με έτοιμα τα σκηνικά για εκπομπές που δεν προχώρησαν! Οι θέσεις των αξιόλογων προγραμμάτων είναι περιορισμένες, ενώ τα άτομα που τις διεκδικούν πολλά. Διάφοροι παράγοντες έπαιξαν το ρόλο τους. 


Αληθεύει ότι βρίσκεσαι σε συζητήσεις με τη ΝΕΡΙΤ και τον ΣΚΑΪ για εκπομπή;
Έχουμε καταθέσει με τη Stefi Productions μια πρόταση στη ΝΕΡΙΤ για καθημερινή εκπομπή infotainment, που συνδυάζει δηλαδή ενημέρωση και ψυχαγωγία. Η πρόταση ήταν εξίσου γοητευτική και για τον ΣΚΑΪ, αλλά δεν μπορούσε να απορροφηθεί ως εξωτερική παραγωγή. Βρισκόμαστε εν αναμονή. 

Επιστροφή στα προσωπικά. Η κόρη σου Σάρα είναι ήδη τριών χρόνων. Τον πρώτο καιρό ήταν δύσκολα;
Όχι στο βαθμό που είναι για άλλες γυναίκες, οι οποίες έχουν δύο και τρία παιδιά και δουλειά, αλλά βαρέθηκα! Ο πρώτος χρόνος, όπως σε όλα τα μωρά, χαρακτηρίζεται από μια διαρκή επανάληψη: κάνεις τα ίδια πράγματα 50 φορές την ημέρα. Σαφώς και είχα βοήθεια και γενικά ήταν εύκολο παιδί, εκτός από το φαγητό και τον ύπνο. Τα θεωρεί περιττά και τα δύο. Είναι φοβερά ανεξάρτητη, με ανεπτυγμένη τη συναισθηματική της νοημοσύνη, δεν είναι γκρινιάρα και είμαι σίγουρη ότι δεν θα αγωνιώ για εκείνη στο μέλλον. 

Θέλεις να κάνεις ένα δεύτερο παιδί;
Βέβαια και θέλω.

Το σώμα σου δείχνει ότι παραμένεις αθλήτρια. Πόσο σκληρή γυμναστική κάνεις;
Δεν θέλω να γυμνάζομαι για το «φαίνεσθαι», για να βάλω ένα στενό φόρεμα. Δεν είμαι μοντέλο. Θέλω να αισθάνομαι καλά. Και είμαι της άποψης ότι δεν υπάρχει σώμα που δεν φτιάχνεται. Απαιτεί μέθοδο, σωστή διατροφή, προσήλωση. Η γυμναστική μου βασίζεται στα βάρη τρεις φορές την εβδομάδα και στην αερόβια άσκηση άλλες δύο. Ακόμη, crossfit όπου δουλεύει πολύ η καρδιά, είτε TRX είτε beach volley.


Πόσους μήνες έχεις στερηθεί τα γλυκά;
Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς γλυκά. Είναι στην καθημερινότητά μου, αλλά με σωστό προγραμματισμό στη διατροφή μου.

Έχεις κάνει botox... Θα αποτολμούσες και μια αισθητική επέμβαση;
Δεν νομίζω να τολμήσω επέμβαση με νυστέρι, εκτός πια αν γεμίσω ρυτίδες. Botox έχω κάνει στο μέτωπο για τις ρυτίδες που μου «άφησε» το ύπτιο, όταν κοιτούσα τον τοίχο στην πισίνα για τον τερματισμό.

Περισσότερα στο «ΕΓΩ! Weekly» που κυκλοφορεί
Share on Google Plus

About mitsos7

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου