Η συντακτική ομάδα του ΟΝΕΜΑΝ έψαξε στα αρχεία της και διάλεξε τις καλύτερες φωτογραφήσεις Ελληνίδων από τη δεκαετία του 90!
Ο Χρήστος Χατζηιωάννου θυμάται την Ίνα Λαζοπούλου στις φοινικιές
1996 ήταν; 1997; Μάλλον και τα δύο γιατί ήταν δύο τα εξώφυλλα της στο MAX που έμειναν για πάντα χαραγμένα στο μυαλό. Κι εκείνο που θυμάμαι πιο πολύ από όλα είναι ένας χαρακτηρισμός "Κώλος πανσέληνος". Για το αρκετά αθώο μυαλό ενός τύπου που μόλις είχε πάει Γυμνάσιο, αυτός ο τίτλος ήταν αρκετός για την φαντασία να οργιάσει.Η Λαζοπούλου με ένα μαύρο κορμάκι στην μία φωτογράφηση και με ένα ψάθινο βρακί, φτιαγμένο από καλάμια στην άλλη. Με ένα φύλλο συκής στην μία, με άμμο στην άλλη. Πόσο καινούρια μου φαίνονταν όλα αυτά, πόσο πρωτοποριακά σε σχέση με τα κλασικά Playboy. Τι κι αν στα υπόλοιπα τεύχη που συνέλεγα το γυμνό ήταν περισσότερο και πιο αισθησιακό.

Ο Θωμάς Σγουρός ίδρωσε για να καταλήξει στην ασπρόμαυρη Ελένη Πετρουλάκη στο Max
Ίδρωσα για να καταλήξω. Περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Ίσως γιατί τα 90s είναι μποτιλιαρισμένα με αρχετυπικές φωτογραφήσεις γυναικών που πλέον (λόγω καλού γάμου, κακού πλαστικού ή μητρότητας) είναι εκτός κυκλοφορίας. Η πρώτη εικόνα που μπούκαρε στο μυαλό μου, ήταν η Ματσούκα καλυμμένη με σοκολάτα στο Nitro. Αλλά την απέρριψα για λόγους κοινοτυπίας.Το ίδιο που μου συνέβη με την Γωγώ να φοράει μόνο ένα κόκκινο καναπέ (Nitro), την Κάρτσωνα να γλείφει το τακούνι της (Nitro), το γκρο πλαν στο αριστερό στήθος της Μπαλατσινού (Max) ή τον Πακιστανό να σερβίρει ένα ποτήρι κόκκινο κρασί στην Ειρήνη Σκλήβα (στην γυμνή φωτογράφηση που κυκλοφόρησε αμέσως μόλις στέφθηκε Μις Υφήλιος). Από την άλλη είναι πολύ δύσκολο να εξηγήσω σε κάποιον που δεν ήταν παρών γιατί οι Ιωάννα Παπαδημητρίου, Ίνα Λαζοπούλου και Ιωάννα Σουλιώτη (καμία από τις οποίες δεν έχει κάνει εξαιρετική φωτογράφηση) αξίζουν όρθιο χειροκρότημα για την συμβολή τους στην Ιστορία του έθνους.

Ο Ηλίας Αναστασιάδης δεν ξεπέρασε ποτέ τη Σοφία Αλιμπέρτη του MAX
Έτρεφα ανέκαθεν εκτίμηση στις γυναίκες που αντιδρούσαν εντυπωσιακά σε έναν χωρισμό. Η Σοφία Αλιμπέρτη δεν άλλαξε κάτι ριζικά στην εμφάνισή της μετά από αυτόν με τον Γιάννη Πάριο. Ούτε στον τρόπο που ντύνεται. Απλά ξέδωσε με τη μοναδική γυμνή φωτογράφιση της ζωής της, τον Οκτώβριο του '99, στο φακό του Γιώργου Μεστούση. Για το ασπρόμαυρο του θέματος, τα έχουμε ξαναπεί. Βοηθά στην ταχύτερη αφομοίωση του shooting στην κατηγορία "κλασικά".
Λίγο λευκό, λίγο θάλασσα και την Εύη Αδάμ στο Playboy ο Στέλιος Αρτεμάκης
Γυναίκες στα 90s υπήρξαν πολλές. Άλλες είχαν το πρόσωπο, άλλες το σώμα, άλλες τον κώλο και άλλες ήταν ΓΥΝΑΙΚΕΣ όπως θα έπρεπε να είναι όλες οι γυναίκες. Δηλαδή γυναίκες! Όχι κοριτσάκια. Όχιι τσόκαρα. Όχι στρινγκάκια (και ας είχαν το κορμί για να τα αναδειξουν). Αλλά μη γελιόμαστε, γυναίκες που είχαν όλο το πακέτο στις δύο περασμένες δεκαετίες ήταν μετρημένες στα δάκτυλα: Εύη Αδάμ, Ίνα Λαζοπούλου, Μαρίνα Τσιντικίδου, Βίκυ Κουλιανού, Δήμητρα Ματσούκα, Ιωάννα Σουλιώτη και οριακά (για 90s) η Νίκη Κάρτσωνα.
Ο Μάνος Μίχαλος τις χρωστάει αυτές 200 λέξεις στη Νόνη Δούνια του Playboy
Θα μπορούσα να κλέψω χωρίς να το πάρετε χαμπάρι (άντε, ο Χατζηιωάννου και ο Σγουρός που έχουν επίσης data entries με τα γυμνά της ελληνικής τυπογραφίας, θα το καταλαβαίναν - ίσως). Να σας πω ότι αυτή η φωτογράφηση της πιο σέξι (και όχι αφοπλιστικά όμορφης -με την έννοια των τέλειων χαρακτηριστικών) γυναίκας της δεκαετίας του 90, δεν έγινε το 2001, αλλά π.χ. το 1999. Ακόμη και στο Google δύσκολα θα το εξακριβώνατε, αλλά να σας πω την αλήθεια, δεν με ενδιαφέρει η άποψή σας και θα σας εξηγήσω γιατί:
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου