Λάουρα Νάργες - Ο Λιάγκας, η Σκορδά, ο ΑΝΤ1 & η πιο δύσκολη στιγμή της σεζόν

Λάουρα Νάργες

H Λάουρα Νάργες φωτογραφήθηκε για το περιοδικό «ΕΓΩ! Weekly» και μίλησε για τη συνεργασία της με τον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά στην πρωινή ζώνη του ΑΝΤ1, την προσωπική της ζωή και τον σύντροφό της, Δημήτρη Δαλάκο, αλλά και την πιο δύσκολη στιγμή της σεζόν που ολοκληρώθηκε. 

Ηταν μάλλον ένας δύσκολος χρόνος αυτός που πέρασε, καθώς πέραν των αυξημένων επαγγελματικών σου υποχρεώσεων στο πρωινό πρόγραμμα του ΑΝΤ1, αντιμετώπισες και το θάνατο του πατέρα σου. 
Ήταν μια ιδιαίτερη χρονιά, που όντως μου έδωσε πάρα πολλά μαθήματα.

ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΕΔΩ!


Ποιο είναι το κυριότερο; 
Έχει να κάνει με την απώλεια του μπαμπά μου, αν και δεν θα ήθελα να επεκταθώ πάνω σ’ αυτό το θέμα. Ό,τι είχα να πω το είπα όταν επέστρεψα από την κηδεία του στη Γερμανία. Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό να δείχνουμε την αγάπη μας και να απολαμβάνουμε κάθε δευτερόλεπτο με την οικογένειά μας και τους ανθρώπους που έχουμε στην καρδιά μας. 


Σε άλλαξε η απώλεια του πατέρα σου;
Θα είμαι σε θέση να μιλήσω καλύτερα για αυτό το γεγονός όταν θα έχει ξεκαθαρίσει σωστά μέσα μου, όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία του πένθους και θα έχω πλέον αναλύσει και ξεπεράσει όσα ψυχολογικά βίωσα. 

Επαγγελματικά ωστόσο έζησες ξεχωριστές εμπειρίες, λόγω της συμμετοχής σου τόσο στο «Πρωινό» όσο και σε θεατρική παράσταση. Θα συνεχίσεις την επόμενη χρονιά στο πρόγραμμα του ΑΝΤ1;
Έχουμε κάνει κάποιες συζητήσεις. Αναμένονται να γίνουν και οι υπόλοιπες. Δεν μιλώ απαραίτητα για το «Πρωινό». Συζητώ και για άλλα projects, απλώς προς το παρόν δεν είναι κάτι ανακοινώσιμο. 

ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΕΔΩ!



Ο Γιώργος Λιάγκας και η Φαίη Σκορδά ανέφεραν ότι την επόμενη σεζόν θα παραμείνει η ομάδα της εκπομπής ως έχει.
Εμένα ούτως ή άλλως το συμβόλαιό μου έχει λήξει, γιατί ήταν μονοετές. Ευρύτερα πια έχω διάφορες συζητήσεις. 

Εδώ και μερικά χρόνια είσαι με τον Δημήτρη Δαλάκο. Είναι έρωτας ζωής; 
Προφανώς το ότι είμαι με έναν άνθρωπο τόσα χρόνια σημαίνει ότι τον αγαπώ όπως είναι! Αλλιώς θα είχα φύγει.

ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΕΔΩ!


Περισσότερα στο «ΕΓΩ! Weekly» που κυκλοφορεί
Share on Google Plus

About mitsos7

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου