Τριαντάφυλλος - Η προκλητική δήλωση για τους gay και η κόντρα με τη Ναταλία Γερμανού


Τριαντάφυλλος

Ο Τριαντάφυλλος μίλησε στον Αλέξανδρο Πρίφτη και το Down Town Κύπρου και αναφέρθηκε εκ νέου στο θέμα της σχέσης του με το gay κοινό. 

«Ίσα ίσα έχω πάρα πολλούς φίλους ομοφυλόφιλους, κάνουμε παρέα, γελάμε, τους θαυμάζω γιατί είναι έξυπνοι, ταλαντούχοι, είναι μια χαρά παιδιά. Εγώ δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους, τώρα γιατί τα λένε αυτά δεν ξέρω... Εμένα ο πατέρας μου, μου είχε δώσει μία συμβουλή και την κρατάω μέχρι σήμερα. Μου είχε πει: 'παιδί μου, μη γίνεις ποτέ αδερφή και μην πάρεις ποτέ ναρκωτικά. Δεν δοκίμασα τίποτα από τα δύο, ούτε ομοφυλόφιλος έγινα, ούτε χρήστης ναρκωτικών. Από την άλλη, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να κάνω στην άκρη αυτούς τους ανθρώπους ή να μην τους δεχτώ. Μια χαρά τους δέχομαι» δήλωσε ο τραγουδιστής στο περιοδικό, προκαλώντας για ακόμα μία φορά. 
Παράλληλα, ο Τριαντάφυλλος δεν άφησε ασχολίαστο και το πρόσφατο σχόλιο της Ναταλίας Γερμανού στο twitter για τον ανδρισμό του: «Η αλήθεια είναι ότι με αιφνιδίασε αυτή η δήλωση της Ναταλίας, γιατί δεν την περίμενα από εκείνη. Τι να πω… Προσπαθώ να το πάρω χιουμοριστικά, όπως θέλω να πιστεύω ότι κι εκείνη το είπε έτσι. Προφανώς δεν ήθελε να με θίξει επί τούτου, αλλά το έκανε. Οκ, θα απευθυνθώ σε εκείνη λοιπόν, να μου δείξει πώς να κουνάω τον κώλο μου καλά, μιας κι εκείνη κάτι παραπάνω θα ξέρει από κούνημα. Θα συνεχίσω την πορεία μου, θα κάνω τη δουλειά μου και κάποια στιγμή θα τα βρούμε φαντάζομαι με τη Ναταλία. Προς το παρόν, αδιαφορώ. Φυσικά και έχουμε προηγούμενα! Το μόνο που κρατάω είναι τις πολλές επιτυχίες που κάναμε μαζί και τα μεγάλα τραγούδια που γράψαμε. Όλα αυτά φαίνεται τα ξέχασε, αλλά δεν πειράζει. Καμία κακία δεν κρατάω. Αυτά, μάλλον, είναι μικροπαρεξηγήσεις που θα λυθούν στο μέλλον».

Η συγκεκριμένη δήλωση, βέβαια, δεν έμεινε ασχολίαστη από την παρέα του «Πρωινού». Δες όσα συζήτησαν ο Γιώργος Λιάγκας και η Φαίη Σκορδά με τους συνεργάτες τους, το πρωί της Πέμπτης: 
Share on Google Plus

About mitsos7

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου