«Ευγνωμονώ την τηλεόραση που με έκανε γυναίκα»! Ποια το δήλωσε;

quiztv
Η αγαπημένη ελληνίδα παρουσιάστρια σε συνέντευξή της στο περιοδικό YOU αποκάλυψε πως δεν ήταν ποτέ κορίτσι του κομμωτηρίου και πως την αλλαγή της την «χρωστά» στην τηλεόραση. Ο λόγος για τη Μαρία Μπακοδήμου.
- Ήσουν αγοροκόριτσο;
Δεν ήμουν ποτέ το κορίτσι που θα τρέχει στο κομμωτήριο, στο μανικιούρ, με το τακούνι… Με την τηλεόραση άρχισα λίγο να σουλουπώνομαι. Σε αυτό το κομμάτι ευγνωμονώ την τηλεόραση που με έκανε γυναίκα. Να σκεφτείς στον πρώτο μου γάμο φορούσα τα τζιν του άντρα μου!

KANTE LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ!! ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ... ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ!!!
- Ο πρώτος γάμος σου σε ποια ηλικία έγινε;
Δεν ήμουν και πολύ μικρή, γύρω στα 25. Πάνω στον ερωτά μας είπαμε «δεν παντρευόμαστε»; Και το κάναμε. Μετά συνειδητοποιήσαμε ότι κάναμε λάθος και είπαμε «δεν χωρίζουμε;» και χωρίσαμε! Επειδή ο γάμος δεν είναι από τα πράγματα που έχω σκεφτεί σοβαρά, γι’αυτό και κάνω πράγματα επιπόλαια.
mpakodimoy

KANTE LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ!! ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ... ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ!!! 
Share on Google Plus

About mitsos7

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου