Βόμβα στη Σούπερ Λίγκα η διαιτησία!

Βόμβα στη Σούπερ Λίγκα η διαιτησία!


Η διαιτησία στη σούπερ λίγκα, λένε. Δεν είσαστε καλά. Κανένας δεν παραχωρεί την εξουσία του. Αποδυτηριάκιας μιλάει. Η διαιτησία, ο έλεγχος της διαιτησίας είναι η πιο μεγάλη δύναμη στο ποδόσφαιρο. Στο πρωτάθλημα. Γνωστό αυτό από την εποχή του Χριστόφορου Κολόμβου.


Αποκαλύπτω ότι η διοργανώτρια του πρωταθλήματος, η σούπερ λίγκα, δεν την θέλει την διαιτησία, έτσι όπως την «παραχωρεί» η ΕΠΟ. Γιατί; Για να μη σκοτωθούν μεταξύ τους οι πρόεδροι των ΠΑΕ. Δηλαδή;

ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΕΔΩ!

Τι σημαίνει έχω τον έλεγχο της διαιτησίας; Εγώ, η ΕΠΟ επιλέγω τα κοράκια. Εγώ φτιάχνω τους πίνακες διαιτησίας, ποιους θα χρησιμοποιήσω στην σούπερ λίγκα, ποιους στην Β΄ εθνική, ποιους θα αποκλείσω. Επίσης, εγώ τιμωρώ τους διαιτητές. Εγώ τους αποκλείω για 2-3 μήνες. Εγώ τους υποβιβάζω στην κατώτερη κατηγορία. Και, τέλος, εγώ ορίζω ποιος θα σφυρίξει σε ποιον αγώνα.

Η ΕΠΟ δεν «απαλλάσσεται» της ευθύνης της διαιτησίας την οποία διατηρεί σύμφωνα με τις επιταγές της FIFA και της UEFA. Απλά προτίθεται να παρέχει στην σούπερ λίγκα το δικαίωμα να ορίζει εκείνη τους διαιτητές του πίνακα που συγκροτεί η ποδοσφαιρική ομοσπονδία. Τέτοιο «δώρο» δεν το θέλει η διοργανώτρια του πρωταθλήματος για να μην ανατιναχθεί εκ θεμελίων.
Share on Google Plus

About mitsos7

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου