Η Αθηνά Οικονομάκου λέει «ναι» και στο «Dancing with the Stars» και στο «Just the Two of Us»!

oikonomakou
«Μου αρέσουν πολύ το τραγούδι και ο χορός. Στο Your face sounds familiar δεν θα πήγαινα, γιατί δεν το έχω πολύ με τις μιμήσεις. Στο Dancing και στο Just θα έλεγα πιο εύκολα το ναι», δηλώνει ηΑθηνά Οικονομάκου στο «Τηλεόραση», ούσα ένα βήμα πριν πει το μεγάλο ναι σε κάποιο show.
«Δούλευα τόσο πολύ και δεν είχα χρόνο. Δεν θα προλάβαινα να κάνω πρόβες, και επειδή είμαι τελειομανής, δεν ήθελα να πάνω κάπου και να κάνω  μόνο ο,τι προλαβαίνω. Θα το ήθελα όμως σε μια άλλη φάση της ζωής μου. Μου αρέσουν πολύ όλα αυτά», σημείωσε η ίδια σχετικά με τους λόγους για τους οποίους μέχρι σήμερα δεν έχει αποφασίσει να λάβει μέρος σε τέτοιους διαγωνισμούς.

Share on Google Plus

About mitsos7

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου