Νικητής στο ντέρμπι της Θεσσαλονίκης ο Άρης


Ο Άρης ήταν ο μεγάλος νικητής στο «clasico» της Θεσσαλονίκης που διεξήχθη στο κατάμεστο «Αλεξάνδρειο».

Η ομάδα του Βαγγέλη Αλεξανδρή, με ένα ξέσπασμα στα μέσα του δευτέρου δεκαλέπτου επικράτησε του ΠΑΟΚ με 81-71, διατηρώντας ζωντανές τις ελπίδες της για την κατάκτηση της 6ης θέση στην κανονική διάρκεια της Α1.

Κορυφαίος παίκτης από τον «αυτοκράτορα» ήταν ο Ρόναλντ Ντέιβις που σημείωσε 25 πόντους έχοντας ωστόσο ως άξιους συμπαραστάτες του τους Δημήτρη Βεργίνη και Χρήστο Ταπούτο που σημείωσαν από 11 και 13 πόντους.

Στον αντίποδα, από τον «δικέφαλο» του Βορρά, ξεχώρισαν οι Παππάς (18π.) και Ντικούδης (15π.)

Τα δεκάλεπτα: 22-18, 49-38, 65-53, 81-71.
Άρης (Αλεξανδρής): Μαυραειδής 5(1), Κερούς 9, Ταπούτος 11(2/2β., 3/5διπ., 1/1τρ.), Τσαϊρέλης 4, Ντέιβις 22(11/15β., 4/5διπ., 1/3τρ.), Κρούσιτς 5, Μποχωρίδης, Μπόγρης 3, Μούλντροου 4, Τσαλδάρης 5(1), Βεργίνης 11(1/3διπ., 3/6τρ.).
ΠΑΟΚ (Μαρκόπουλος): Μπόγιοβιτς 2, Στίγκερς 7(1), Αράπης, Άλεκσιτς 5, Ντούβνιακ 3, Ντικούδης 15(5/7β., 5/9διπ., 0/3τρ.), Πέτγουεϊ 2, Παππάς 18(6/7β., 6/8διπ., 0/1τρ.), Γιαννακίδης 5(1), Καλλές 11(5/8β., 3/6διπ.), Τσακαλέρης 3(1).
Share on Google Plus

About mitsos7

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου