Αναστασοπούλου: «Δεν με φλερτάρουν πολύ»

Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου είναι νέα, ωραία, σέξυ και ελεύθερη, ωστόσο οι άντρες δεν την πλησιάζουν εύκολα.

«Δεν με φλερτάρουν πολύ. Μου κάνουν σχόλια για την δουλειά μου, αλλά σπάνια θα πουν κάτι για μένα. Αν το κάνουν θα βρίσκονται πίσω από τον υπολογιστή. Ωστόσο, αυτούς που τολμούν τους έχω πάρα πολύ ψηλά».

Που μπορεί να οφείλεται αυτό; «Δεν ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό. Είναι δικό τους θέμα. Εγώ, όταν θέλω κάτι, το διεκδικώ με τον τρόπο μου. Θα πρότεινα να κάνουν το ίδιο και οι άντρες».Πηγή: People

Share on Google Plus

About mitsos7

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου