Έξαλλος ο Stan: «Παρατράβηξε πια αυτό το θέμα με την Ηλιάκη. Δεν είμαι πια και ο Μιχάλης Χατζηγιάννης»!

stan
Ο Stan σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό ΟΚ ξεσπά με την ερώτηση αν συμβαίνει τελικά κάτι με εκείνον και τη Μαρία Ηλιάκη.  «Νομίζω ότι παρατράβηξε πια αυτό το θέμα. Είναι λογικό από τη στιγμή που δεν έχει ακουστεί τίποτα για την προσωπική μου ζωή, να ασχοληθούν κάποια στιγμή και με αυτό το κομμάτι, αλλά ειλικρινά έχω κουραστεί. Έχω απαντήσει ότι διατηρώ φιλικές σχέσεις με τη Μαρία και θα προτιμούσα το ζήτημα να μείνει εκεί» είπε χαρακτηριστικά χωρίς να διστάσει να δείξει τον εκνευρισμό του.
Όσο για το αν έχει σκεφτεί ότι έχει μερίδιο ευθύνης για τον θόρυβο που δημιουργήθηκε, αφού δεν διέψευσε τη συγκεκριμένη φήμη απάντησε: «Ποτέ δεν έχω μιλήσει για τα προσωπικά μου και δεν θεωρώ ότι έχω καμία υποχρέωση να μοιραστώ με όλους τι συμβαίνει στη ζωή μου. Δεν είμαι κανένας καλλιτέχνης που έχει χρόνια στην πλάτη του, όπως είναι π.χ. ο Μιχάλης Χατζηγιάννης, ο οποίος έχει δεσμό με την Ζέτα Μακρυπούλια και πρέπει να το μάθει όλος ο κόσμος, ούτε ο πρωθυπουργός μιας χώρας που τα έφτιαξε με μία 15χρονη και θα πρέπει να λογοδοτήσει για αυτό. Είμαι μόλις τρία χρόνια στον χώρο, έχω δει τα τραγούδια μου να αναγνωρίζονται και το μόνο που με ενδιαφέρει να προωθήσω είναι τη μουσική μου και όχι την προσωπική μου ζωή. Δεν ξέρω από πού ξεκίνησε αυτή η φήμη, αλλά ειλικρινά θα ήθελα να σταματήσει εδώ».
Share on Google Plus

About mitsos7

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου