Κασάμι: "Υπερήφανος που θα παίξω στον Ολυμπιακό"


Χαρούμενος που θα αγωνιστεί στον Ολυμπιακό δηλώνει ο Παϊτίμ Κασάμι μετά την υπογραφή του συμβολαίου του.

Ο Παϊτίμ Κασάμι υπέγραψε το συμβόλαιο του στον Ολυμπιακό και στις δηλώσεις του εξέφρασε την ικανοποίηση του που θα αγωνιστεί στον Ολυμπιακό.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο 22χρονος άσος λίγα λεπτά μετά την έξοδό του από τα γραφεία της πειραϊκής ΠΑΕ και την υπογραφή του συμβολαίου του.
"Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στον Ολυμπιακό. Είμαι περήφανος που θα παίξω για αυτό τον σύλλογο και είμαι μέλος αυτής της ομάδας.
Το γεγονός ότι ο Ολυμπιακός έχει στόχους και είναι μία από τις μεγάλες ομάδες της Ευρώπης, και παίζει στο Champions League, είχε τη δική του σημασία. Θα ήθελα να ευχαριστώ, επίσης, τον εξαιρετικό προπονητή (Μίτσελ) που έπαιξε το δικό του ρόλο στην απόφασή μου, τον πρόεδρο της ομάδας (Μαρινάκη) για το ενδιαφέρο του. Για αυτό ήθελα να γίνω παίκτης της ομάδας.
Θα ήθελα να υποσχεθώ στους οπαδούς του Ολυμπιακού ότι θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και περιμένω τη στιγμή που θα παίξω στο Καραϊσκάκη".
Share on Google Plus

About mitsos7

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου