Πηνελόπη Αναστασοπούλου - Η φωτογράφιση με μαγιό: «Μου αρέσει που δεν είμαι 45 κιλά»

Πηνελόπη Αναστασοπούλου

Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου φωτογραφήθηκε με σέξι διάθεση για το περιοδικό «ΕΓΩ! Weekly» και μίλησε για την παράσταση που πρωταγωνιστούσε, αλλά διεκόπη με εισαγγελική παρέμβαση, ενώ αναφέρθηκε και στην προβολή της προσωπική της ζωή στα Μέσα.

Η παράσταση «Δεν πετάω, δεν πετάω» κατέβηκε με εισαγγελική παρέμβαση. Η συνέχεια θα παιχτεί στα δικαστήρια;
Η εισαγγελική παρέμβαση έγινε κατόπιν καταγγελίας περί δικαιωμάτων, με αποτέλεσμα να βρεθούν 15 άνθρωποι χωρίς δουλειά. Δεν μου επιτρέπεται να σχολιάζω πρόσωπα και πράγματα γύρω από το θέμα γιατί η υπόθεση, όπως είπατε, είναι στα δικαστήρια. Πιστεύω μέσα από την καρδιά μου ότι αν δεν υπήρχε ανθρώπινος δόλος πίσω από όλη αυτή την ιστορία, σήμερα θα μιλούσαμε για μια μεγάλη επιτυχία από μια ομάδα ατόμων που θα τους άξιζε, γιατί δούλεψαν με πολλή αγάπη και κόπο για την παράσταση. Δυστυχώς, η αγάπη ενοχλεί όσους δεν δουλεύουν με γνώμονα αυτή. Ο χρόνος θα δείξει σύντομα τι συνέβη.

Η φετινή χρονιά ωστόσο ήταν πολύ πλούσια θεατρικά για εσάς. Κρύβει ακόμη μια... ρετσινιά η λέξη «θεατρίνα»;
Αυτό σταμάτησε απ’ όταν άρχισαν να βγαίνουν εκπομπές στην τηλεόραση. Αν ρωτήσεις δέκα ανθρώπους στο δρόμο αν έχω παίξει στην Επίδαυρο, δεν θα ξέρουν. Θα θυμούνται μόνο το «Dancing on Ice». Θα αναρωτηθούν αν έκαναν την Επίδαυρο... παγοδρόμιο.

Σας αρέσει όταν σας μιλούν στο δρόμο;
Αν γίνεται με ωραίο τρόπο, πολύ. Υπάρχουν όμως κάποιες συμπεριφορές που με ενοχλούν τρομερά, όπως όταν είμαι στην παραλία και μόλις σηκωθώ για βουτιά να έρχονται από πίσω μου με το κινητό για να φωτογραφίσουν το σώμα μου. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο αποφεύγω να μπαίνω στο μετρό. Θα πληγωθώ όταν η κυρία δίπλα μου πει μια ατάκα τύπου «τελικά αυτή είναι κοντή».

Δεν μαθαίνουμε στην πορεία ποιους να εμπιστευόμαστε;
Ποτέ δεν ξέρεις. Δεν έχω άμυνες. Γι’ αυτό δεν είμαι ήρεμη. Ζηλεύω τους «σκληρόπετσους» ανθρώπους.
ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΕΔΩ!

Σας ενοχλεί που είστε παντού;
Δεν νομίζω ότι είμαι. Δεν τους δίνω ψωμί. Το ψωμί που παίρνουν από εμένα είναι ότι κάνω pole dancing και ότι είμαι άνετη με το σώμα μου, όσα κιλά και αν έχω. Και αυτό τους πειράζει. Κάποιους τους ενοχλεί που δεν είμαι 45 κιλά. Συγγνώμη, έτσι μου αρέσει εμένα να είμαι. Και με τα κιλά μου είμαι χαρούμενη, και το μαγιό μου θα βάλω, και θα κάνω φωτογράφηση για ρούχα pole dancing για να βοηθήσω τους φίλους μου αν χρειαστεί.

Νιώθετε ότι πρέπει να απολογηθείτε γι’ αυτό;
Καθόλου. Πώς ξέρουν όμως όλοι αυτοί που ασχολούνται με αυτό τον τρόπο μαζί μου ότι οι γονείς μου δεν είναι υπερσυντηρητικοί, ή ότι δεν πιστεύουν όσα ακούν, ή ότι ο σύντροφός μου δεν θα ενοχληθεί με όσα λένε; Γιατί πρέπει να μαθαίνει ποιος ήταν ο πρώην μου από την τηλεόραση;

Η «κλειδαρότρυπα» δεν είναι μέσα στο παιχνίδι;
Δεν ήταν μέσα στο θέατρο. Τώρα τελευταία την επέβαλαν. Δεν δίνω το δικαίωμα να σε κανέναν να με πουλά και να με αγοράζει για να βγάλει την εκπομπή του. Στο τέλος της ημέρας, νιώθω αφεντικό τους.

Φαίνεστε αεράτη.
Είμαι καλά στην προσωπική μου ζωή. Γι’ αυτό. Αγαπώ το σώμα μου γιατί και ο σύντροφός μου το αγαπά. Όταν έχεις έναν άνθρωπο δίπλα σου που σε αγαπά γι’ αυτό που είσαι, γιατί να ασχοληθείς με τι λέει ο καθένας;

ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΕΔΩ!


Είναι καλό που ξέρει ο κόσμος ότι είστε σε σχέση;
Δεν το επέλεξα. Έτυχε. Έχω υπάρξει σε σχέσεις που δεν τις ήξερε κανείς.

Τι θαυμάζετε στο σύντροφό σας;
Το ταλέντο του και τα κότσια να το εκφράζει. Γι’ αυτό είναι τόσο πετυχημένος σε αυτό που κάνει.

Λειτουργεί ως πρότυπο για εσάς;
Και ως μοχλός και ως κινητήρια δύναμη. Είναι υπέροχο πράγμα να θαυμάζεις το σύντροφό σου.

Δηλώσατε ότι είστε έτοιμη να κάνετε οικογένεια;
Και στα 20 ήμουν έτοιμη. Είμαι μοναχοπαίδι, αγαπώ τις μεγάλες οικογένειες. Πάντα έβλεπα τον εαυτό μου με παιδιά. Θα ήθελα πάρα πολύ να είχα αυτήν τη στιγμή δέκα παιδιά.

Έχετε βρει ακόμη και τα... ονόματα;
Εννοείται!

Ο γάμος δεν σας ενδιαφέρει;
Γάμος για μένα είναι να κοιτάς τον άνθρωπό σου στα μάτια και να ξέρεις ότι σε αγαπά πραγματικά.

ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΕΔΩ!
Share on Google Plus

About mitsos7

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου