Ευγενία Σαμαρά - Η νέα σειρά του ΑΝΤ1, ο Κανάκης & ο έρωτας στη ζωή της

Ευγενία Σαμαρά

Η Ευγενία Σαμαρά φωτογραφήθηκε για το περιοδικό «ΕΓΩ! Weekly» και μίλησε για τη συμμετοχή της στη νέα σειρά του ΑΝΤ1 «Εκδρομή», τη σύγκριση με τη συνεργάτιδά της στην εκπομπή «Ράδιο Αρβύλα», Χριστίνα Μουστάκα, το νέο της ξεκίνημα στην Αθήνα και τον Αντώνη Κανάκη. 
Σας συναντούμε στη Θεσσαλονίκη, σε ένα διάλειμμα από τα γυρίσματα του νέου σίριαλ του ΑΝΤ1 «Εκδρομή».
Τα γυρίσματα της σειράς γίνονται στη Νάουσα, όποτε τους τελευταίους έξι μήνες είμαι –μεσοβδόμαδα κυρίως– εκεί, κάτι που μου αρέσει πολύ. Πέρα από τη δουλειά μου, την οποία λατρεύω, είναι ωραία η επαφή με τη φύση. Γειώνεσαι και αντιμετωπίζεις λίγο διαφορετικά την καθημερινότητά σου. Με λιγότερα άγχη. Τη Θεσσαλονίκη τη ζω τα Σαββατοκύριακα, όπως της αρμόζει. Με τις βόλτες μου στην παραλία, με καλό φαγητό, με φίλους και ξεκούραση. 

Θα την εγκαταλείψετε όμως σύντομα...
Το πλάνο είναι μετά το τέλος των γυρισμάτων και αφού ευχαριστηθώ τις καλοκαιρινές διακοπές μου, να κατηφορίσω προς την Αθήνα. Οι λόγοι είναι καθαρά επαγγελματικοί. Έχω την ανάγκη να δοκιμάσω και να δοκιμαστώ σε πολλούς ρόλους με διαφορετικούς σκηνοθέτες και συνεργασίες και εκεί, καλώς ή κακώς, οι επιλογές είναι περισσότερες. Όχι ότι θεωρώ πως η Αθήνα είναι η Γη της Επαγγελίας, αλλά στη ζωή μου έχω μάθει να ακολουθώ το μότο «καλύτερα να μετανιώσεις για κάτι που έκανες, παρά για κάτι που δεν έκανες». 

Πώς προέκυψε η συμμετοχή σας στην «Εκδρομή»;
Με το σκηνοθέτη της σειράς Αλέξανδρο Πανταζούδη γνωριζόμαστε και έχουμε συνεργαστεί ήδη σε δυο θεατρικές παραστάσεις. Όταν έκανε τον «πιλότο» της σειράς, μου ζήτησε να συμμετάσχω και έτσι έγινε. Όταν αποφασίστηκε ότι θα ξεκινήσουν τα γυρίσματα για τον ΑΝΤ1, πέρασα από κάποια κάστινγκ και έτσι προέκυψε η «Εκδρομή» στη ζωή μου. Η σειρά θα αρχίσει να προβάλλεται τον Οκτώβριο και θα είναι εβδομαδιαία.


Καταρχήν με μπέρδευαν με μία πολύ όμορφη κοπέλα, γιατί να με ενοχλεί; Επιπλέον, δεν το βρήκα ποτέ ιδιαίτερα παράλογο. Φυσιογνωμικά μοιάζουμε και ο κόσμος μάς έβλεπε για λίγα λεπτά, οπότε μας μπέρδευαν ή πολλοί πίστευαν ότι είμαστε το ίδιο πρόσωπο.

Παραμένετε φίλοι με τον Αντώνη Κανάκη; 
Όταν θεωρήσω κάποιον πραγματικό φίλο, δεν τον χάνω. Οπότε εννοείται πως παραμένουμε φίλοι με τον Αντώνη.

Είστε ερωτευμένη; 
Πιστεύω ότι ο έρωτας είναι κάτι πολύ όμορφο που συμβαίνει μονάχα ανάμεσα σε δύο ανθρώπους και γι’ αυτό είναι κάτι πολύ προσωπικό για τον καθένα μας. Οπότε είναι μία απάντηση που προτιμώ να δίνω μόνο σε όποιον τον αφορά άμεσα.

Θα επιχειρούσατε μια πολύ τολμηρή φωτογράφιση;
Δεν με εκφράζει ως άνθρωπο το να κάνω μια τολμηρή-γυμνή φωτογράφιση χωρίς λόγο, απλώς και μόνο για να προκαλέσω, και επιπλέον δεν πιστεύω ότι θα προσφέρει κάτι στη δουλειά μου. Θα το επιχειρούσα μόνο αν εξυπηρετούσε κάποιο συγκεκριμένο σκοπό.


Περισσότερα στο «ΕΓΩ! Weekly» που κυκλοφορεί

Share on Google Plus

About mitsos7

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου