Η νικήτρια του «J2US» Μυριέλλα Κουρεντή αποκαλύπτει: «Παλιότερα έπασχα από...»

kourenti
Η Μυριέλλα Κουρεντή, νικήτρια του «Just The Two Of Us» σε πρόσφατη συνέντευξή της μίλησε για την νευρική ανορεξία που πέρασε στα 14 της, τη σεξουαλική παρενόχληση που βίωσε.
Έχεις βιώσει σεξουαλική παρενόχληση. Σε επηρέασε ως γεγονός όταν συνέβη; «Φυσικά και με επηρέασε. Με σόκαρε. Κάθε γυναίκα που δέχεται σεξουαλική παρενόχληση θεωρεί ότι ευθύνεται εκείνη. Προσπαθούσα να μην το σκέφτομαι. Το ξεπέρασα σχετικά γρήγορα, αλλά επειδή δεν είχα μιλήσει σε κανέναν, αισθανόμουν ενοχές. Όταν το συζήτησα έπειτα από καιρό, μου εξήγησαν ότι δεν έπρεπε να το αντιμετωπίζω ενοχικά».
«Έχω περάσει νευρική ανορεξία στην εφηβεία. Ήμουν 14 ετών. Ευτυχώς δεν το άφησα να προχωρήσει. Είχα φθάσει να ζυγίζω αρκετά λιγότερο από όσο αναλογούσε στο ύψος μου. Το ξεπέρασα γρήγορα. Μίλησα με τους γονείς μου και το αντιμετωπίσαμε» τόνισε στο περιοδικό ΕΓΩ η ηθοποιός.
Είναι σημαντικό ότι το αντιλήφθηκες, γιατί πολλοί έφηβοι έχουν την τάση να το παραβλέπουν.«Επειδή ήμουν ανοιχτός άνθρωπος και πίστευα – όπως και τώρα – στους ανθρώπους που είχα γύρω μου, όταν μία φίλη μού είπε ότι με έβλεπε αρκετά αδύνατη και ότι η κατάστασή μου παρέπεμπε στη νευρική ανορεξία, την ίδια στιγμή το συνειδητοποίησα και το είπα στους γονείς μου. Θα μπορούσα να το είχα κρύψει, γιατί ήταν χειμώνας και δεν ήταν τόσο εύκολο να το καταλάβουν».
Για ποιο λόγο δεν έτρωγες; «Πιο πολύ από άγχος όχι εσκεμμένα. Δεν θεωρούσα τον εαυτό μου παχύ».
Share on Google Plus

About mitsos7

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου