Γιατί «έπεσε» το Facebook

Γιατί «έπεσε» το Facebook


Προβλήματα αντιμετώπισε σε ολόκληρο τον κόσμο το facebook το πρωί της Πέμπτης καθώς η σελίδα «έπεσε».

Όσοι προσπαθούσαν να μπουν στο προφίλ τους έβλεπαν το μήνυμα «Sorry, something went wrong» (μτφ «Συγγνώμη, κάτι έχει πάει λάθος»).

Μάλιστα, καθώς το «αντίπαλον δέος», το Twitter, λειτουργούσε κανονικά έχει ήδη γίνει trend το hashtag #facebookdown, όπου εμφανίζονται προβλήματα από χρήστες όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε πολλές χώρες του κόσμου, από την Αγγλία έως την Ινδία.

Επιβεβαιώνοντας για ακόμα μια φορά τη δύναμη και του Διαδικτύου αλλά και της συγκεκριμένης ιστοσελίδας με τους εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες ανά την υφήλιο, γρήγορα με το θέμα ασχολήθηκαν όλα τα μεγάλα διεθνή Μέσα Ενημέρωσης.

Αυτή είναι η πρώτη φορά στη λειτουργία της ιστοσελίδας που αντιμετωπίζει ένα τόσο μεγάλο «crash», σύμφωνα με την εφημερίδα Guardian. Η «πτώση» κράτησε περισσότερα από είκοσι λεπτά, ενώ λίγο πριν τις 11:30 το πρωί άρχισε να επανέρχεται, αν και ακόμα όχι για όλους.

Το κρασάρισμα του facebook δεν αφορούσε μόνο την ιστοσελίδα, καθώς μέσω του κοινωνικού δικτύου «διαφημίζονται» και μοιράζονται ειδήσεις και εκατοντάδες χιλιάδες άλλες ιστοσελίδες ανά τον κόσμο, που επίσης είδαν την επισκεψιμότητά τους να πέφτει κατά το επίμαχο εικοσάλεπτο. Χαρακτηριστικό είναι το γράφημα του Guardian που δείχνει πώς κινήθηκε η ιστοσελίδα του το διάστημα εκείνο.

Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο όπως φαίνεται δίορθωσε το τεχνικό πρόβλημα όμως δεν έχει κάνει κάποιο σχόλιο για το γεγονός αυτό ενώ παρόμοιο πρόβλημα φαίνεται πως είχαν και μερικοί χρήστες στο Instagram.

Επίσημως από το Facebook πάντως δεν υπάρχει επίσημη εξήγηση για την «πτώση», αν και όλοι θυμόμαστε το χαρακτηριστικό «μότο» του ιδρυτή του Μαρκ Ζούκεμπεργκ πως «το Facebook δεν πέφτει ποτέ».

Share on Google Plus

About mitsos7

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου