Δημήτρης Ουγγαρέζος - Η δημόσια συγγνώμη στον Λιάγκα & τα σχόλια του Κωστόπουλου

Δημήτρης Ουγγαρέζος


Τα δικά τους σχόλια για τις δηλώσεις του Γιώργου Λιάγκα στο «ΟΛΑ», το βράδυ της Τετάρτης, έκαναν ο Πέτρος Κωστόπουλος και ο Δημήτρης Ουγγαρέζος στο «Πρωινό mou» δίνοντας, παράλληλα, και τις δικές τους «απαντήσεις» στον οικοδεσπότη της πρωινής ζώνης του ΑΝΤ1.

Αρχικά, ο Δημήτρης Ουγγαρέζος σχολίασε: «Τώρα μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Ξέραμε ότι θα παίξουμε τη συνέντευξη και θα σχολιάσω εγώ αυτά που ακούστηκαν. Πρέπει να μπει μια τελεία σε όλο αυτό. Ο Γιώργος είναι ένας άνθρωπος πάρα πολύ έξυπνος και δεν είναι τυχαία όσα έχει καταφέρει. Είναι αυτοδημιούργητος και είναι πολύ σωστοί οι χρόνοι που επιλέγει να κάνει τις επιλογές της ζωής του. Ξέρει, επίσης, να χειρίζεται πολύ καλά την ελληνική γλώσσα. Θα μπορούσα να πω πολλά πράγματα για όσα ειπώθηκαν. Και για το ότι με συμβούλευσε να παραμείνω στο Mega, ότι μπορείς να πεις σε κάποιον ότι "αυτό είναι το σωστό, αλλά έλα μαζί μας", εντάξει...Εν πάση περιπτώσει, δεν έχει σημασία. Θέλω να το σταματήσω εδώ αυτό», ενώ στη συνέχεια εξομολογήθηκε: «Το μεγάλο λάθος που έκανα είναι ότι βγήκα και μίλησα πρώτος - βέβαια δεν μίλησα εριστικά. Είπα αυτά που είπα στην πρώτη συνέντευξη, ότι ο καθένας θα ένιωθε λίγο περίεργα μετά από όσα έχουν γίνει. Δεν επιτέθηκα σε κανέναν. Τα καλύτερα έχω να πω για τον Γιώργο και τη Φαίη, μου λείπει ο Γιάννης, είναι γεγονός αυτό. Από εκεί και πέρα έδωσα την πρώτη συνέντευξη και δεν ξαναμίλησα ποτέ απρόκλητα. Ήταν λάθος μου να απαντάω, να μιλάω και ζητώ συγγνώμη. Είμαι μικρότερος και εξ ορισμού ο μικρότερος πρέπει να κάνει "μόκο". Δεν είμαστε ίσια και όμοια με τον Γιώργο. Από εκεί και πέρα, θα κάτσω εδώ, ακόμα κι αν με διώξει το Mega. Παίζω για τη φανέλα μου, έτσι το βλέπω εγώ».

Από την πλευρά του, ο Πέτρος Κωστόπουλος είπε: «Αν δεν ήσασταν δύο άνθρωποι που δουλεύατε στην τηλεόραση, σε όλο το θέμα με το ότι δεν μιλάτε, κανείς δεν θα ασχολιόταν. Τώρα εδώ οποιαδήποτε φράση βγει, ο άλλος καταλαβαίνει ότι το λες για τον Λιάγκα ή αντιστρόφως», ενώ πρόσθεσε: «Όσον αφορά (τα σχόλια για) εμένα, no comments. Ότι επειδή εγώ ήμουν εκδότης, δεν θα έκανα πρωινό, αυτά είναι αγγούρια. [...] Αυτή η δουλειά είναι όπως "κάτσει". Όπως κάτσει η ζωή, μια χαρά είμαστε και του χρόνου καλά να 'μαστε».

Δες το βίντεο:
Share on Google Plus

About mitsos7

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου