Νίκος Μουτσινάς - Το υπονοούμενο για την αποχώρηση από τον Alpha

Νίκος Μουτσινάς


Ένα υπονοούμενο για την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τον Alpha άφησε ο Νίκος Μουτσινάς, το απόγευμα της Πέμπτης, μέσα από το «Δέστε Τους».

Η αφορμή δόθηκε όταν η Κατερίνα Καινούργιου δήλωσε, σχολιάζοντας την εμφάνιση με μαγιό της Σάσας Σταμάτη στο «Πρωινό», πως της αρέσει οι παρουσιαστές των καλοκαιρινών επεισοδίων κάποιων εκπομπών να εμφανίζονται με μαγιό. Τότε, ο Νίκος Μουτσινάς της απάντησε: «Μη σε δω το καλοκαίρι με μαγιό στην εκπομπή...  Από όπου και να είμαι, θα έρθω στο πλατό και θα σε πιάσω στο ξύλο».

Στη συνέχεια, η συνεργάτιδά του και παρουσιάστρια του νέου καλοκαιρινού μαγκαζίνο του Alpha τον ρώτησε: «Θα ρθεις; Εγώ θα σε καλέσω να 'ρθεις!» για να πάρει την απάντηση: «Αν δεν είμαι πρώτος καλεσμένος, δεν θα είμαι ποτέ καλεσμένος» προσθέτοντας με νόημα: «Πλάκα κάνω, Χριστιανή μου! Δεν θα είμαι εδώ... Διπλής (ανάγνωσης)» αναφερόμενος στην επερχόμενη αποχώρησή του από τον τηλεοπτικό σταθμό.  

Δες το απόσπασμα: 
Share on Google Plus

About mitsos7

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου