Κολέτσα: «Είμαι πολύ νοικοκυρά»


Η σέξι τραγουδίστρια δηλώνει καλή νοικοκυρά στο περιοδικό «People» και ότι δεν μπαίνει ξανά σε λεωφορείο χωρίς εισιτήριο!

'Eνοχη απόλαυση


«Τρώω πολλές τηγανητές πατάτες. Νιώθω, φυσικά, πάντα ενοχές μετά».

Κόσμημα

«Το βραχιολάκι μου, ένα ματάκι, που δεν το αλλάζω με τίποτα. Δώρο...».

Κρυφό ταλέντο

«Είμαι πολύ νοικοκυρά. Δεν μου αρέσει να βλέπω άπλυτα πιάτα στο νεροχύτη, άπλυτα ρούχα και γενικά ακαταστασία. Τα τακτοποιώ αμέσως».

Ασκηση που λατρεύω

«Μου αρέσουν πολύ οι κοιλιακοί. Μπορώ να κάνω αμέτρητους χωρίς να κουραστώ».

Παπούτσια

«Λατρεύω τα ψηλά τακούνια. Αν δεν υπήρχε κίνδυνος να με πάρουν με τις πέτρες, θα τα φορούσα και το πρωί στο σούπερ μάρκετ. Τελευταία αγόρασα ένα εκπληκτικό ζευγάρι Prada».

Στιγμή ντροπής

«Πήρα το αστικό λεωφορείο για να διανύσω μια απόσταση 20 μέτρων, γιατί βαριόμουν να περπατήσω, με βρήκε o ελεγκτής με φοιτητικό εισιτήριο και με έκανε ρεζίλι!».
Share on Google Plus

About mitsos7

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου