Ευγενία Δημητροπούλου: «Δεν είμαι sex symbol»

«Δεν είμαι sex symbol! Δεν μου αρέσουν καθόλου οι ετικέτες και οι ταμπέλες. Για τις ανάγκες του ρόλου που μου δόθηκε έκανα κάποιες σκηνές - ελάχιστες! - που εξυπηρέτησαν απλώς τις επιταγές του σεναρίου. Στάθηκαν πολύ σε τρία-τέσσερα αποκαλυπτικά πλάνα που υπήρχαν, τα οποία όμως τα είδαμε σε ένα μόνο επεισόδιο. Όπως και να έχει, sex symbol δεν είμαι και ούτε αισθάνομαι τέτοιο. Μακριά από μένα οι ταμπέλες!» δήλωσε η Ευγενία Δημητροπούλου στο περιοδικό «Tv Ζάπινγκ».

H «Άννα» από το «Νησί» αποκάλυψε ότι της έγινε και μια πρόταση για γυμνή φωτογράφιση, αμέσως μετά το τέλος της σειράς.

-Μετά τις γυμνές σκηνές που έκανες στο «Νησί» σου έχει ζητηθεί να κάνεις αποκαλυπτικές φωτογραφίσεις, Ευγενία;

«Μου ζητήθηκε, αλλά δεν το έκανα, γιατί δεν με αφορά κάτι τέτοιο. Όταν γύρισα τις σκηνές, υπήρχε από πίσω ρόλος και σενάριο, υπήρχε η εξαιρετική αισθητική του σκηνοθέτη μας, του Θοδωρή Παπαδουλάκη, υπήρχαν δύο άψογοι παρτενέρ, ο Αιμίλιος και ο Γιάννης (Στάνκογλου) που είχαμε δουλέψει και παλιότερα μαζί. Είχα μια ασφάλεια. Και υπήρχε ρόλος - ήμουν η Άννα, όχι η Ευγενία που φωτογραφίζεται αποκαλυπτική. Γι' αυτό και δεν το αποφάσισα. Αν μου ζητηθεί για κάποιο ρόλο και δικαιολογείται από την παράσταση ή τη σειρά, ναι, θα το ξανακάνω, αλλά πάντα, όταν υπάρχει από πίσω ένας ρόλος…».

Share on Google Plus

About mitsos7

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου