Ρία Αντωνίου: Τηλεπερσόνα στην Ιταλία

Για την πρόταση που έχει στην ιταλική τηλεόραση, αλλά και την εκπομπή που θα κάνει στο κανάλι του Σίλβιο Μπερλουσκόνι μίλησε η Ρία Αντωνίου.

«Η τηλεοπτική μάνατζέρ μου εδώ στην Ιταλία είναι συνεργάτιδα αρκετών τηλεοπτικών προσώπων και παραγωγών. Έτσι, μου κανόνισε δοκιμαστικά για τηλεοπτικά πράγματα. Μέχρι τώρα έχω κάνει ένα για μία μουσική εκπομπή, ένα για ένα ριάλιτι κι άλλο ένα για μία εκπομπή με καλεσμένους celebrities» αποκάλυψε η Ρία.

- Έχεις γνωρίσει τον Σίλβιο Μπερλουσκόνι;

«Όχι, δεν τον έχω γνωρίσει και ούτε ανυπομονώ... Αν είναι τόσο μουρντάρης, όπως λένε, προτιμώ να μην τον συναντήσω ποτέ».

- Γνωρίζεις την ιταλική γλώσσα, προκειμένου να αντεπεξέλθεις;

«Αυτήν την εποχή μαθαίνω Ιταλικά και προσπαθώ μέχρι τον Αύγουστο, που είναι τα τελικά δοκιμαστικά, να βελτιωθώ πολύ στη γλώσσα, έτσι ώστε να σιγουρέψω τη συμμετοχή μου. Αν δεν καταφέρω να μάθω τη γλώσσα σε ικανοποιητικό βαθμό μέχρι τότε, το ραντεβού μου με την ιταλική τηλεόραση πάει για Ιανουάριο».
Share on Google Plus

About mitsos7

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου