Η Νικολετα Καρρα απολαμβανει τη ζωη της


Για την προσωπική της ζωή, τον χαμό των γονιών της, αλλά και για τον θάνατο των γονιών της μίλησε η Νικολέτα Καρρά σε συνέντευξη που παραχώρησε σε γνωστό περιοδικό.

Μιλώντας για την καριέρα της στο περιοδικό «Λοιπόν», η γνωστή ηθοποιός τόνισε πως θα μπορούσε να έχει κάνει περισσότερα πράγματα για να προωθήσει τον εαυτό της, αλλά: «Αν ήμουν άνθρωπος που κυνηγάει την τύχη του, θα λειτουργούσα γενικά διαφορετικά. Σε ό,τι αφορά τις δημόσιες σχέσεις, στα ΜΜΕ, την προσπάθεια να φαίνομαι συνέχεια με διάφορους τρόπους. Δεν είμαι καθόλου αυτός ο άνθρωπος. Φαίνεται ότι δεν κυνηγάω την τύχη μου, και κακώς βέβαια».

Όταν την ρώτησαν αν θα άφηνε την καριέρα της για να κάνει οικογένεια, εκείνη απάντησε: «Δεν έχω τέτοιο θέμα. Ασχολούμαι με ό,τι καλό έρχεται. Ό,τι θέλει να έρθει πρώτο ας έρθει. Καριέρα; Γάμος; Και τα δύο μαζί; Το ζω και το απολαμβάνω αυτό που έρχεται και δεν έχω βάλει τέτοια στάνταρ στη ζωή μου. Έχω δεχθεί δύο φορές προτάση γάμου από σχέσεις που ήταν σοβαρές. Το πράγμα πήγαινε μόνο του αναγκαστικά εκεί. Όμως, δεν ήταν να γίνουν και προφανώς γι’ αυτό δεν έγιναν».

Τέλος, αναφερόμενη στον χαμό των γονιών της, η Νικολέτα περιέγραψε εκείνη την περίοδο ως την πιο δύσκολη στιγμή της ζωή της: «Ο χαμός των γονιών μου, ιδιαίτερα της μητέρας μου, όταν ήμουν 23 χρονών. Με συγκλόνισε. Δεν άλλαξα μόνο οπτική, άλλαξα ως άνθρωπος, ωρίμασα ξαφνικά. Είδα πόσο κοντά είναι κάποια πράγματα που θεωρούμε μακρινά».
Share on Google Plus

About mitsos7

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου